sobota, 28 września 2013

Rozdział 5

                               Rozdział 5                                                                * tydzień później *
 

Dzisiaj wstałam dość wcześnie bo o 09.00. Wstałam z łóżka u poszłam do łazienki. Weszłam pod prysznic umyłam  włosy i całe ciało. Włosy wyszuszyłam i zostawiłąm proste. Ubrałam się w to : http://stylowi.pl/12470276. Zeszam na dół. Weszłam do kuchni i zobaczyłam kartke na blacie. Wziełam ją i przeczytałam: 

                                                                  Gabi 
                      Jesteśmy w studiu Paul nas wezwał będziemy o 13. 


                                                                                                 Chłopaki ;* 
                                       
Jest godzina 10.12 chłopaki będą z jakies 3 godziny. Co ja mam robić przez 3 godziny ? 

Wiem zrobie obiad.  Wziełam wszystko co mi było potrzebne i zaczełam gotować bigos. Po 2,5 gdzinie zkończyłam gotować . Posprzątałam i akurat chłopaki przyjechali. 
Lo- Już jetsteśmy! 
G- Jestem w kuchni !! 
N- Hmmm ... co tam ładnie pachnie ??
G- Bigos. 
N- Bi .. co ??
G- Bigos polskie danie. 
N- Aaaaa ... to musze spróbować.
G- Siadajcie ,  zara podam. - chłopaki usiedli do stoły a ja podłam im bigos. 
N- Ale to pyszne. 
H- Nom dobre.
G- Ciesze sie że wam smakuje. 
N- A moge jescze ???
G- Jasne jest jescze cały garnek.
N- Gab kocham cie. 
Lo- ooo co za wyznanie, to było chyba do bigosu a nie Gabi haha. 
Wsz- hahahhaha 
N-  Mam FOCHA !! 
G- oj nie fochaj sie hehe. - wstałam od stołu i włożyłąm naczynia do zmywarki. Poszłam do siebie do pokoju. Wziełam laptopa i spr. tt. fb. itp. Ktoś zapukał do drzwi. 
G- Prosze - powiedziałam. Tym ktosiem okazał sie Niall. 
N- Nie przeszkadzam ??
G- Nie , wchodz. 
N- Ymm ... chciałem się spytać czy nie poszła byś zemną do kina ?? 
G - ................................................................................................................
________________________________________________________________________

Hejka jest rozdział 5 :P 
CZYTASZ = KOMĘTUJESZ
/ MARCHEWA <3 



9 komentarzy:

  1. Jeżeli dasz radę przeczytać to wszystko, wiedz, że coś się dzieje..

    OdpowiedzUsuń
  2. Kto z nonsensopedii? (Inteligentne pytanie na dziś).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja! I chyba wszyscy oprócz znajomych aŁtorki.

      Usuń
    2. ja też, pozdrawiam xD
      zna ktoś lekarstwo na bolące serce? human nie lubi błędów ;'| xD

      Usuń
  3. nonsensopedia dociera w ciekawe miejsca internetu...
    ma ktoś może kontakt do ałtorek?
    toć to blog roku! nie wiem czemu dziewczyny przestały pisać ;<

    OdpowiedzUsuń
  4. Łoooooo ta ciekawa akcja, ci wspaniali ukazani bohaterowie!!! I te wylewne uczucia..., piękne, w połowie popłakałam się. Nigdy czegoś podobnego nie czytałam. ;'(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwaga jestem z nonsensopedii a teraz komentuje ten blog:
    CDKKIPZG
    Co oznacza:
    C: Chuj
    D: Dupa
    K: Kamieni
    K: Kupa
    I: I
    P: Popierdolone
    Z: Zdewociałe
    G: Gówno

    OdpowiedzUsuń